zaterdag 16 augustus 2014

Hey you!

Have you ever had trouble with choosing between sweet and tough, being a girly girl or a tomboy, wearing all-stars or high heels, choosing black or white? Well you don't have to anymore, this blog is for all you girls who like to combine these 2 different styles. Rock, heels, black, pink, studs, make-up, grunge and skirts.

Heey! Mijn naam is Suzanne ( ook wel Suuz of Scy ) en het leek mij leuk een blog te beginnen.

Ik ben van plan te schrijven over de combinatie tussen twee verschillende stijlen. Zoals je misschien al raad is dit op mij van toepassing en ik vind het leuk om hierover dingen te delen. Ik ben zelf een enorme liefhebben van harde muziek: metal. Ik draag graag zwart en heb een lippiercing. Maar daarnaast heb ik een totaal andere kant. Uren lang kan ik me vermaken met het uitproberen van make-up. Met het zoeken naar coole outfits op internet. En heerlijk vind ik het om een supercool paar nieuwe pumps te kopen of chickflicks te kijken met vriendinnen.

Door dit blog heen zal ik zeker meer over mezelf vertellen, maar wat ik vooral wil is mijn inspiratie met jullie delen, wat dus kan verschillen van schattige ballerina's tot stoere kisten.

Hope you enjoy
xx


*photo's not mine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten