dinsdag 21 oktober 2014

Pastel in je haren.

Al jarenlang verf ik mijn haar zwart. Die kleur ligt mij goed en ik voel me er comfortabel bij. Toch heb ik af en toe een gekke bui waarin ik mijn haren een totaal andere kleur wil. Ik heb dan ook al superveel verschillende kleurtjes gehad. Met mijn man (ja, ben onlangs getrouwd) heb ik een deal gesloten om nog 1x helemaal naar lichtblond te gaan en daarna niet meer. Het is namelijk erg slecht voor je haar om te blonderen en het duurt lang.

Dus voor deze laatste echte haarverf kans heb ik besloten om tot het uiterste te gaan en vanaf zwart naar pastel te gaan. Wat bijna onmogelijk is als je je haar al heel vaak zwart hebt geverfd. Voor een pastel kleur moet je haar namelijk helemaal wit zijn als je een mooi resultaat wilt.

Ik ben al een aantal maanden mijn haren lichter aan het maken en heb ondertussen bijna alle bruin, oranje en geel tinten voorbij zien komen. De eerste 3 blondeer beurten heb ik gebruik gemaakt van blondeer-poeder en waterstofperoxide van de kappers winkel. Na elke blondeer-beurt heb ik 1 maand de tijd genomen om mijn haar te laten herstellen. Daarna heb ik pakjes blond verf bij de drogist gekocht. Ik ben nu zover dat ik niet meer hoef te blonderen. Alleen heeft mijn haar nog een flinke gele gloed. Dus dat hoop ik eruit te kunnen krijgen met anti-geel haarmasker.

Dit is de kleur die ik graag wil:





 Ik denk dat ik het eerst lila ga maken. En misschien komt daarna nog wel roze of lichtblauw. Binnenkort zal ik updaten met een foto als het lila is ^^

liefs


Geen opmerkingen:

Een reactie posten